Күнтізбелік –тақырыптық
жоспарлау. 3 сынып (34 сағат)
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
мерзімі |
Түзетулер Ескерту | |
|
|
|
Ж/Б |
Ф/Б |
|
1 |
Жоба? Жоба! Ғылыми зерттеулер және біздің өміріміз. |
1 |
6.09 |
|
|
2-3 |
Жоба тақырыбын қалай таңдаймыз? Зерттеу тақырыбын таңдау және талқылау. |
2 |
13,20 |
|
|
4 |
Қызығушылықтарға қарап досты қалай таңдаймыз? (топқа бөлу) |
1 |
27 |
|
|
5-6 |
Жобалар қандай болуы мүмкін? |
2 |
4,11/10 |
|
|
7-8 |
Зерттеудің мақсатын, міндеттерін, болжамдарын құрастыру. |
2 |
18,25 |
|
|
9-10 |
Жұмысты жоспарлау. |
2 |
8,15/11 |
|
|
11-12-13 |
Зерттеу пәні мен әдістерімен танысу.Іс-әрекеттегі таным эксперименті. |
3 |
22,29/11 6.12 |
|
|
14-15 |
Интервью, сауалнама алуға үйрету. |
2 |
13,20 |
|
|
16-17 |
Кітапханада каталогпен жұмыс. Зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер тізімін құрастыру. |
2 |
27.12 10.01 |
|
|
18-19-20 |
Оқыған әдебиетті талқылау.
|
3 |
17,24,31/01 |
|
|
21-22 |
Объектілерді зерттеу. |
2 |
7,14/02 |
|
|
23-24 |
Негізгі логикалық операциялар. Идеяларды бағалауды үйренеміз, негізгіні белгілеуді үйренеміз. |
2 |
21,28/02 |
|
|
25-26 |
Анализ және синтез. Пікірлер, ой қорытындылары, түйін. |
2 |
7,14/03 |
|
|
27-28 |
Зерттеу нәтижесі туралы ақпаратты дайындау. |
2 |
4, 11/04 |
|
|
29-30 |
Жұмысты рәсімдеу. |
2 |
18,25.04
|
|
|
31-32 |
Компьютерлік сыныпта жұмыс істеу. Презентация жасау. |
2 |
2.05 * |
16.05 |
Біріктірілді
|
33 |
Өз зерттеулерінің қорытындысы бойынша шағын конференцияларға қатысу. |
1 |
16.05 |
|
|
34 |
Зерттеу іс-әрекетін талдау. |
1 |
23.05 |
|
|